SMS kampaanialehtede usability Postitas Martin Grüner 19.05.2010 16:26
SMS kampaanialehtede usability SMS kampaania on väga efektiivne turundusvorm

Mis on kampaanialeht?

 

Kampaanialeht on lehekülg, mis on tehtud spetsiaalselt ühe kampaania või pakkumise jaoks. See võib sisaldada ainult informatsiooni kui ka interaktiivseid elemente nagu loosimine tootel leiduva koodi põhjal. Kampaanialehed on enamasti ettevõtte kodulehest täiesti sõltumatud.

 

Väldi Flashi, kui kampaania sisaldab koode

 

Väga populaarne on kampaania vorm, mis seisneb toote pakendilt leitud koodi alusel auhindade välja loosimises. Enamasti on koodi registreerimiseks kaks võimalust: SMS ning selle sisestamine kodulehelt. Mõlemal neist on/olid omad plussid ja miinused. Kodulehelkoodi registreerimine ei too kliendile kaasa mingit lisakulu. Seevastu SMSiga saates on enamasti teenuse hinnaks umbes 5 krooni, mille klient peab kinni maksma. SMSiga registreerimisele annab eelise see, et seda on võimalik teha kohe peale toote ostmist, vastasel juhul võib koodi registreerimine lihtsalt ununeda. See pole muutunud, küll on aga tehnoloogia edasi arenenud. Klient soovib koodi registreerida koht, kuid ei soovi selle (koodi registreerimise, mitte toote loomulikult) eest maksta.

 

Siinkohal tuleb appi mobiilne internet. Suure tõenäosusega külastatakse su kampaania lehti mobiilse seadmega tunduvalt rohkem, kui su tavalist kodulehte. Tänapäeval on raske leida telefoni, milles poleks internet ühendust ühes või teises vormis. Veel raskem on leida telefoni, mis toetaks Flashi. Seetõttu tuleks koduleht luua sellisena, et seda saaks kasutada mobiilsete platvormidega. Lisaks oleks hea luua WAP lehekülg vanematele mobiiltelefonidele.

 

Rõhutan, et kõik eelnev on aktuaalne ainult juhul, kui kampaanialeht eeldab SMS koodi sisestamist. Kui see pole osa sinu kampaaniast võib terve kampaania lehe oluliseim osa põhineda Flashil, näitekeks mäng koos edetabeliga.

 

Info ning “call to action” esilehel

 

Kuna nimi ei ütle enamasti otseselt ära, milles kampaania seisneb peab seda kindlasti tegema kampaanialeht. Esilehel peaks olema kindlasti selgesõnaliselt seletatud, milles antud kampaania seisneb. Samuti tuleks panna nn “call to action”, ehk tegevus (kampaania koodi näite puhul selle registreerimine) või vähemalt link selleni märgatavale kohale.

Ole esimene, kes artiklit kommenteerib!
Elkest Solutions OÜ
info@elkest.ee · (+372) 556 676 15