Mobiilirakendus kui turundus ja müügikanal Postitas Martin Grüner 02.08.2010 13:05
Mobiilirakendus kui turundus ja müügikanal

Mobiilse interneti võidukäigu valguses on paslik vaadelda, kuidas on seda võimalik ära kasutada oma äri huvides. Üheks võimaluseks on lisaks kodulehele teha ka mobiilirakendus. Õigesti tehtult on mobiilirakendus kanal lojaalsete klientide võitmiseks, klientide elu lihtsaks tegemiseks ning hiiglasliku konkurentsieelise saavutamiseks. Mobiiltelefoni kaudu on võimalik teha makseid ning saada kliendi kohta rohkem infot kui veebilehe kaudu (näiteks tema füüsiline asukoht).

 

Kindlasti ei asenda mobiilirakendus kodulehte ega selle tegemine tähenda, et kodulehel võiks unarusse jätta mobiilse interneti kasutajad (näiteks see täielikult Flashis tehes). Mobiilirakendus on võimalus pakkuda oma klientidele lisavõimalusi, seda pole mõtet teha puhtalt info allikaks. Järgnevalt kirjeldan mõnda võimalikest praktilistest mobiilirakenduse kasutusaladest. See nimekiri pole kaugeltki täielik ning on vägagi tõenäoline, et mõnda modernsete telefonide funktsionaalsust saab kasutada kliendile lisaväärtuse (ning sulle käibe) pakkumiseks.

 

E-pood mobiiltelefonis

E-poe kasutamine mobiiltelefonist võib olla üsnagi ebamugav. Ka suure ekraaniga telefonides on tootekatalooge keeruline sirvida. Miks mitte tuua oma e-pood otse kliendi telefoni? Spetsiaalselt sinu e-poe jaoks loodud rakendus lubaks kliendil lihtsalt ning kiirelt soovitud toote leida ning tellida.

 

Menüü telefonis

Lemmik restorani/pubi menu, päevapraed ning eripakkumised telefonis on iga püsikliendi unistus. Enne lõunale minekut oleks kliendil võimalik kindlaks teha, mis on tänane päevapraad ning eripakkumised. Miks mitte ka see (või näiteks mingi muu toode, näiteks pizzabaari puhul pizza) ette tellida. Kohale jõudes on toit juba olemas. Antud süsteemi saab ühildada ka Elkest Solutionsi kassa- ning kliendikaardi süsteemiga.

 

Toote info

Suurtes poodides võib olla keeruline leida infot soovitud toote kohta ning töötajat ei pruugi olla läheduses, et seda küsida. Mobiiltelefoni saab luua süsteemi, millega oleks võimalik identifitseerida toote ning selle kohta lisainformatsiooni kuvada selle triipkoodist pilt tehes. On juba olemas rakendused, mis lubavad internetist toote infot triipkoodi põhjal otsida, kuid oma andmebaasi korral saab kliendile anda just seda, mida ta ilmselt vajab (näiteks ühildavus teiste toodetega, hind)

 

Toote otsing

Otsides kindlat toodet annab rakendus vastuse kas ja millises esinduses see olemas on. Lisaks juhised sinna jõudmiseks.

Ole esimene, kes artiklit kommenteerib!
Elkest Solutions OÜ
info@elkest.ee · (+372) 556 676 15