Sirvi kategooriaid
Viimati Twitteris
Jälgi meid
ElkestSolutions: Facebook unlike button should just be considered as an initiative to post more quality content on your page. It's not the end of the world
05.11.2010
ElkestSolutions: Facebook unlike button should just be considered as an initiative to post more quality content on your page. It's not the end of the world
05.11.2010
ElkestSolutions: Facebook unlike button should just be considered as an initiative to post more quality content on your page. It's not the end of the world
05.11.2010
Meeldejääv tsiaat
"Design is where science and art break even." - Robin Mathew
VÄRSKE!
1
Google poolt balacklisti (pahavara levitavate lehtede nimekirja) sattumine on viimasel ajal olnud probleemiks paljudele ettevõtetele. Kuidas on üldse võimalik, et Google arvab, et sinu firma koduleht levitab viirusi või muud pahavara, kui võid käsi enda jaoks pühaimal tekstil vanduda, et pole seda ise sinna lisanud? Siinkohal rõhutan, et järgnevalt räägime ainult olukorrast, kus su koduleht on blacklisti sattunud pahavara levitamise, mitte keelatud otsingumootoritele optimeerimise taktikate (inglise keeles Black Hat SEO) kasutamise tõttu. Google kontrollib pidevalt oma indekseeritud lehekülgi. Kui mõni neist juhtub levitama pahavara (laadides selle alla ilma kasutaja teadmata) lisatakse sinna vastav märge ning hoiatus külastajatele. Enamik inimesi ei lähe lehele, mille puhul ütleb Google otseselt, et see võib külastaja arvutit kahjustada. Kahju, mida see tekitab müügile ja/või firma mainele võib olla hiiglaslik, eriti kui probleemi ei avastata või sellega ei tegeleta piisavalt kiiresti.
Loe edasi...
Postitas Martin Grüner kategooriasse Nõu & Abi 20. oktoober 2010
0
Mobiilse interneti võidukäigu valguses on paslik vaadelda, kuidas on seda võimalik ära kasutada oma äri huvides. Üheks võimaluseks on lisaks kodulehele teha ka mobiilirakendus. Õigesti tehtult on mobiilirakendus kanal lojaalsete klientide võitmiseks, klientide elu lihtsaks tegemiseks ning hiiglasliku konkurentsieelise saavutamiseks. Mobiiltelefoni kaudu on võimalik teha makseid ning saada kliendi kohta rohkem infot kui veebilehe kaudu (näiteks tema füüsiline asukoht).
Loe edasi...
Postitas Martin Grüner kategooriasse Nõu & Abi 02. august 2010
0
Unikaalne ning meeldejääv koduleht on eduka äri seisukohalt ülioluline. See võimaldab väikese kuluga esile tõusta teiste seast nind välja tuua sinu toote või teenuse omadused. Kui su koduleht sarnaneb kokurendi omaga või ei paista nende seast välja on tõenäoline, et potensiaalne klient ei pööra sellele piisavalt tähelepanu. Vähemalt mitte rohkem, kui konkurendi omale, seevastu meeldejääb koduleht toob kliendi tagasi ka peale kõigi valikute uurimist. Konkurentide seast välja paistmiseks on erinevaid võimalusi. Kuigi pole ühte ja kindlat viisi jääda potensiaalsele kliendile meelde jääda on võimalik appi võtta erinevad võtted, mis selle võimalust suurendavad. Meelde jääv kujundus Kujundus on esimene asi, mida külastaja kodulehele jõudes märkab. Hea esmamulje garanteerib esinduslik, kuid samas omapärane kujundus. Kujunduse peab esmajoones pöörama külastaja tähelepanu sisule. Seetõttu pole erinevate interaktiivsete elementide kasutamine alati parim lahendus, kuid mõistlikus koguses aitavad need külastajat lehel kauem hoida. Kujundus peaks värvivalikult erinema suurimate konkurentide omast. See kindlustab, et klient ei aja alateadlikult lehti segamini ning jätab meelde just sinu oma. Ikoon Kodulehe ikoon aitab lehel välja paista pärast seda, kui külastaja on selle ära märkinud hilisemaks külastamiseks. Kui võrrelda bookmarkitud lehti, millest ühel on ikoon (mida kuvavad kõik uuemad veebilehitsejad aadressi ees) nendega, millel see puudub jäävad inimesele esmalt silma ikoonid. Suurema tõenäosusega klikib potensiaalne klient uuesti firma kodulehele, mille logo on tal koguaeg silmade ees. Analüüsi konkurentide kodulehti Kas konkurentide kodulehtede juures on midagi, mis jääb silma kriipima. Või vastupidi, on seal midagi, mis sulle eriliselt meeldib? Konkurentide kodulehtede ülesehituse vaatlemine on lihtsaim moodus enda oma parandamiseks. Kindlasti ei tohiks kopeerida konkurendi kodulehe kujundust, küll aga võivad seal olla süsteemsed osad, mis neile turueelise annavad. Näiteks 3d tootevaated või interaktiivne kaart. Selliste lahenduste kasutusele võtmine ei ole mitte kopeerimine vaid turuga kaasas käimine. Kindlasti on seal ka ideid, mis on head, kuid vajaksid täiendamist. Lisa kodulehele blogi Blogi võimaldab pidevalt suhelda (potensiaalsete) klientidega ning pakkuda neile lisaväärtust, mida konkurendi lehel pole. Pidev blogisse postitamine aitab esile tõusta otsingumootorites ning garanteerib suurema linkide arvu. Sisukad ning kliendidele huvi pakkuvad blogi sissekanded demonstreerivad ilmekalt sinu ning sinu firma kompetentsi. Kui sa pole huvitatud blogi avamisest peaks koduelehel kindlasti olema pidevalt täienev uudiste sektsioon. See viib meid ka järgmise punktini. Uuenda oma kodulehte pidevalt Pidevalt uuenev koduleht toob inimesed lehele tagasi. Pidevalt uuenev koduleht näitab potensiaalsele kliendile, et su ettevõte tegutseb ning areneb. Ajal, mil pikaajalised ärisuhted on olulised ning majandussurutis jätkuvalt tunda annab tahav iga klient kindlust, et ta partner tegutseb praegu ja ka järgmisel aastal.
Loe edasi...
Postitas Martin Grüner kategooriasse Nõu & Abi 28. juuli 2010
0
Kampaanialeht on lehekülg, mis on tehtud spetsiaalselt ühe kampaania või pakkumise jaoks. See võib sisaldada ainult informatsiooni kui ka interaktiivseid elemente nagu loosimine tootel leiduva koodi põhjal. Kampaanialehed on enamasti ettevõtte kodulehest täiesti sõltumatud. Väga populaarne on kampaania vorm, mis seisneb toote pakendilt leitud koodi alusel auhindade välja loosimises. Enamasti on koodi registreerimiseks kaks võimalust: SMS ning selle sisestamine kodulehelt. Mõlemal neist on/olid omad plussid ja miinused.
Loe edasi...
Postitas Martin Grüner kategooriasse Nõu & Abi 19. mai 2010
0
Tihti räägitakse, mis peavad olema kodulehel, et see oleks informatiivne ning kasutajasõbralik. Tunduvalt harvemini räägitakse, mida sinna mitte lisada ning mida vältida nagu 150 kilomeetrit tunnis kiiruskaameraga kohtumist. Artiklis vaatleme nelja kriitilist viga, mis võivad mõjuda negatiivselt mitte ainult su kodulehe välimusele vaid ka otseselt su ärile. Nendeks on: “Leht valmimisel teated” Tervituslehed Teksti asemel piltide kasutamine või üldse teksti puudumine Info PDF failides
Loe edasi...
Postitas Martin Grüner kategooriasse Nõu & Abi 12. aprill 2010
0
Intelligentsete veebilahenduste aluseks on kasutajale personaliseeritud sisu geneeerimine. See tähendab, et igale kasutajale kuvatakse ainult seda infot, mis on tema jaoks oluline ning vajalik. Heaks näiteks sellest on Amazoni veebipood, mis kuvab külastajatele alati ostusoovitusi eelnevalt vaadatud ning soetatud toodete põhjal. Intelligentsete veebilahenduste alustalaks on kasutaja tegevuste analüüsimine ning nende põhjal tema huvide ning soovide ennustamine. Läbi erinevate algoritmide ning filtrite on võimalik piisava info korral kasutaja soove täpselt ennustada. Kasutaja, kes on Amazonis vaadanud fotograafia teemalisi raamatuid on suure tõenäosusega huvitatud ka fototöötlusest.
Loe edasi...
Postitas Martin Grüner kategooriasse Nõu & Abi 07. aprill 2010
0
Ka tänapäeval keelatakse tihti oma kodulehel parem klikk või soovitakse, et me seda teeks. Põhjuseid, miks tahetakse seda blokeerida võivad olla väga erinevad, kuid tuleb arvestada, et kasutegur selle juures on nullilähedane. Pigem vastupidi, sait kaotab märgatavalt kasutajamugavuses. Näiteks võtad sellega kasutajatelt võimalusi avada linke oma lehel uues tabis, kasutades selleks vastavat võimalust lingile parem hiirenupuga klikkides. Mis on pseudopõhjused, miks parem klikk enamasti blokeeritakse ja miks sellest reaalselt kasu pole?
Loe edasi...
Postitas Martin Grüner kategooriasse Veebindus 30. märts 2010
0
HTML5 populariseerumine ning Apple püüdlused Flashi oma toodetest välja jättes seda lämmatada, on teinud sellest küsimusest ühe tuliseima vaidlusteema internetimaastikul. Juba praegu on Flashi roll veebinduses muutumas. Paljud asjad, mida varem tehti kasutades Flashi on nüüdseks Javascript library pärusmaaks saanud. Samas on Flash arenev tehnoloogia ning mugav arenduskeskkond. Konkureerivate tehnoloogiate esiletõus annab arendajatele suurema valikuvabaduse süsteemi disainimisel ning loomisel.
Loe edasi...
Postitas Martin Grüner kategooriasse Veebindus 29. märts 2010
0
Koduleht pole otsingumootoritele optimeeritud. Selleks optimeeritud lehed on otsingumootorites leitavamad, mis annab su ärile suure konkurentsieelise. Kuid kuidas aru saada, kas su praegune leht on otsingumootoritele optimeeritud või mitte? Kõige lihtsam viis seda kontrollida, omamata põhjalike teadmisi otsingumootoritele optimeerimisest, on vaadata oma kodulehe linke ning lehtede pealkirju. Kodulehe kujundus pole kena Kuna ilu on teatavasti vaataja silmades on kodulehe disaini palju raskem hinnata, kui otsingumootoritele optimeeritust. Üks võimalike lahendus on nn „uhkuse test“. Kas näidates partnerile/kliendile/tuttavale oma kodulehte tekitab see sinus uhkust ning vaatajas positiivse emotsiooni? Või pead sa iga kord vabandama „Kahjuks pole me jõudnud seda veel üles panna“, „Me muudame selle kunagi ära“ ja „See tootekirjeldus on ainult pdf formaadis, kui tahate võin selle Teile hiljem mailile saata“. Kui see peaks nii olema ei kasuta sa kogu kodulehe potensiaali oma firma jaoks.
Loe edasi...
Postitas Martin Grüner kategooriasse Nõu & Abi 24. märts 2010
Elkest Solutions OÜ
info@elkest.ee · (+372) 556 676 15